CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 October, 2010

perghh lama gile x update blog... setelah berminggu2 sibuk dgn assignment yg merangkumi project paper plus quiz plus journal utk ecom yg aku selalu tangguh ( last2 kene buat 3 sekaligus, padan muka ko atilia) plus presentation plus mustolahat yg wajib utk dihafal ( kt kuis x blaja plak, klu x bole transfer, haha) plus tido (niee wajib baii)... minggu niee plak ade seminar arab dgn sukan siswi... mmg bertembung, aku musykil nk pegi yg mana... seminar arab ade kaitan dgn final, bdk2 nie plak ajak main futsal, haishhh... final plak da nk dekat, lg 2 minggu kotttt... markah midterm byk yg x memuaskan hati (da aku mls blaja)... bak kata laila "kita kena redha ati", aku pn pasrah+redha+tawaduk... x sabar baiii nak blk umah, heee, even aku org last balik (pasrah, sob, sob)... pastue jeles dgn sara yg dpt pegi konsert maher zain, benci btoll~~



~~insyaallah you'll find your way








~~gmbr masa lawan bola tampar hari tue, da lama kottt x main... jarang gile pegi pusat sukan skang, apekan daya sume rakan2ku sibuk... da tuee klas ecom plak ptg, mmg xde masa aahh... kwn2 (syu, eja , atik dan lain2) mnggu nieee ecom lastt, lepas niee bole ahhh berpoya2 di pusat sukan~~haha.

3 comments:

achusara said...

hahahaha..bestttt konsert mz hari tuu..xpe, insyaAllah nati tme raya haji dorang nk tayang kt tv9 kott..tggu laa..

noor atilia said...

tayang kt tv wtpe~~org nk tgk live.

Admin said...

Salam...
sonok tgk orang muda men bola tampar, dah berat cam skang ni cam susah je nak spike balik .. adehhhh ...

http://hasrulhassan.blogspot.com